• FAQ

Najczęściej zadawanie pytania:

  • Kiedy otrzymam towar, jeśli zamówię go dziś?
    Towar jest przeważnie wysyłany maksymalnie 2 dni robocze od złożeniu zamówienia (przy płatności za pobraniem) lub zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w przypadku płatności przelewem)
  • Ile kosztuje dostawa?
    Koszty dostawy są obliczane na podstawie wagi.
    Są podawane podczas składania zamówienia. Można je także sprawdzić po przejściu do koszyka.
  • Czy są jakieś dodatkowe koszty?
    Do wartości zamówienia zostanie doliczona opłata za dostawę. Informacja o nich znajduje się powyżej. Dodatkowo w przypadku wybrania płatności internetowych lub płatności kartą realizowanych przez firmę zewnętrzną zostanie dodana prowizja w wysokości 2,6%. Informacja ta zostanie wyświetlona przy wyborze sposobu płatności.
  • Kto prowadzi sklep?
    Informacje te są zawarte w zakładce "O nas"
  • Jak długo istnieje sklep?
    Sprzedaż internetową prowadzimy od 2009 roku. Prowadzimy także sprzedaż na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau.
  • Czy mogę zamówić coś, czego nie mogę znaleźć?
    Tak. Jeśli interesuje Państwa pozycja związana z tematyką naszej księgarni proszę skorzystać z formularza kontaktowego lub zatelefonować.
  • Jak mogę się skontaktować ze sklepem?
    Telefonicznie, za pomocą maila, formularza kontaktowego lub osobiście.
  • Czy mogę odebrać towar osobiście?
    Tak, towar można odebrać osobiście. W tym celu proszę o kontakt telefoniczny.
  • Czy moje dane są bezpieczne?
    Państwa dane są wykorzystywane tylko i wyłącznie na potrzeby realizacji zamówienia. Dostęp do nich mają tylko osoby odpowiedzialne za realizacje zamówień.
  • Jakie są formy płatności?
    W tym momencie dostępne formy płatności to:
      • Płatność przelewem
      • Zapłata przy odbiorze
      • Płatności internetowe
      • Płatności kartą
      • Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.